Pooll ocenia sezon Demolition Crew
Wpisany przez air   
poniedziałek, 22 listopada 2010 18:12

 

Rozpoczynamy serię krótkich pytań i odpowiedzi z czołowymi graczami polskich klanów występujących w EQL 12. Na pierwszy ogień klan który już swój EQL zakończył czyli Demolition Crew.

qw.pl: Jak ocenisz miniony sezon w porównaniu do poprzedniego/poprzednich. Jak na Was wpłynęła nieobecność Gońca oraz to że graliście stale prawie tym samym składem?

DC-Pooll:  Na początku trzeba zwrócić uwagę ze klany z jakimi się musieliśmy zmierzyć w tym sezonie były o klasę lepsze aniżeli w zeszłym. Widać to po naszych osiągnięciach punktowych. Liczyliśmy na urwanie większej ilości map no i na wygrana z FU ale stało się inaczej (Sham przed meczem powiedział: "No to 2-0 dla nas…" - gg Sham - przyp. red.). Brak Gońca odczuliśmy znacząco: chłopak coś tam trafia. Jednak jego problemy z pingiem no i nowe obowiązki (gratuluje jeszcze raz narodzin Luizy) uniemożliwiły mu systematyczne ciotowanie wieczorami na serwerach. Goniec-lg i quadruny przeplatające się z teamkillami nie miały miejsca :) Myślę ze gdyby Goniec nadal grał systematycznie pomógł by nam w zdobyciu większej ilości punktów i może załapalibyśmy się na playoff’y. Teraz ma pinga wiec w kolejnej lidze liczę na jego aktywność!

qw.pl: Oceń każdego zawodnika w teamie (również siebie), jego mocne/słabe strony, co wnosi do teamu a co musi poprawić itp.

DC-Pooll: Ogólnie mocna strona naszego klanu jest w miarę wyrównany skill graczy!

Ponczek:

+ dobry movement

+ czyta saye +dobre tp

+ zawsze wychodzi na zdecydowany + w ubijaniu rl

- gra w defensywie dużo gorzej mu idzie aniżeli +forward

- pali papierosy i kurwa trzeba czekać na ciula w przerwie miedzy meczami

Ogólnie solidny gracz prezentujący wyrównana formę. Topfragger DC.

Air/Kpt. Kloze:

+ dobre lg i rl

+ bardzo dobre quadruny
+ ogarnia tp

+ dobre cechy przywódcze okazywane przez ts’a

- za dużo zbędnych uwag, komentarzy na ts’ie

- nie zawsze czyta say’e

- za długo pilnuje packów po które nikt nie przychodzi/nie może przyjść/nie potrzebuje

Odkąd dołączył do DC nasza gra uległa znaczącej poprawie. Zwraca nam uwagę na podnoszenie skilla poprzez grę 1on1/pov i oglądanie demek klanów div0 co przynosi efekty.

Shamoth:

+ bardzo dobry rl

+ dobre trzymanie pozycji zwłaszcza tele (dm2)

+ bardzo dobre sg

+ instynkt zabójcy strzela do ofiary która nie zdąży się jeszcze dobrze zrespawnować (lub strzelanie do wroga który już dawno nie żyje - przyp. red.  :)

- movement

- nie czyta say’ow

- za mało używa bindów

- oporny w nauce i zmianach które muszą nastąpić (cfg, triki itp. itd.)


Mały Sham zdecydowanie poprawił tp od ostatniego czasu. Jednak po dłuuuugich wałkowaniach podstawowych schematów. Jednak co najgorsze, zostało mu dużo starych nawyków których musi się pozbyć typu strzelanie z rl mając 10hp itp. Przede wszystkim musi popracować nad movementem, pisaniem sayów i ich czytaniem. Gdy tego się nauczy +10 do skilla.

Pooll:

+ skupia się na pomocy reszcie teamu w odbiciu pozycji (idzie na mięso)

+ używa dużej ilości bindów i czyta (mogę mieć pretensje do innych jak tego nie robią :P)

+ nienajgorszy movement

+ dobry spam

- większość wymian 1on1 przegrywa

- nienajlepsze lg

- niekiedy bezsensownie oddaje rl’e zwłaszcza na dm2 - za duże przestoje podczas kontroli mapy.

Prezentuje równy, średni poziom gry z przebłyskami. Naciskający na czytanie say’ow przez teammat’ow. Ma nadzieje ze kiedyś coś to da :P Liczy na wzrost skilla dc-tp w przyszłej edycji EQL.

qw.pl: Czego się nauczyliście w tym sezonie, a co zawiodło?

DC-Pooll:Nauka była bardzo bolesna w tym sezonie. Zasada jest prosta: jeden błąd może przesądzić o losach meczu. Dlatego trzeba być skoncentrowanym cały czas nawet jak się kontroluje mapę. TKS wbiły nam do głowy że doskonałą bronią na każdego jest zorganizowany spam na którego nie ma siły. No chyba ze jest się Miltonem… Zawiodła u nas jedna rzecz: brak zorganizowanych działań podczas kontroli mapy przez przeciwnika. Odbijanie nadal jest nasza bolączką nad która musimy popracować. Należy również zwrócić uwagę ze niezbędnym elementem gry jest nękanie przeciwnika rl/GL spamem, tak żeby nie mieli oni chwili wytchnienia.


qw.pl: Jak oceniasz mapy kenya w obecnym sezonie?

DC-Pooll:Kenya mapy to jeden z najgorszych pomysłów jaki był w tej edycji EQL. Zdecydowana większość klanów nawet tych z górnej półki nie wiedziała o co tam chodzi. Bezsensowne błąkanie się po mapach bez celu. Najgorsze ze o ich wyborze dowiedzieli się wszyscy w ostatniej chwili co uniemożliwiło trenowanie ich przed sezonem. Dały one tylko możliwość ogrania lepszych klanów teamom które lubią i znają te mapy. Jedyna dla mnie fajna kenya to cmt3. Mam nadzieję że pomysł z cmt4 i cmt1b był tylko jednorazowy.


qw.pl: Wasze najlepsze i najgorsze mecze w tym sezonie?

DC-Pooll: O meczach z SR,TV, SD czy Sauną nie będę wspominał bo to był planowany rape. Dlatego graliśmy z tymi klanami na początku żeby w miarę możliwości zobaczyć co się w tej div1 dzieje. Co dziwne, jedne z lepszych meczoów zagraliśmy z QuakeKlanem i Fusion na e1m2, gdzie z tymi pierwszymi wygraliśmy minimalnie a z Kingpinami cały mecz prowadziliśmy w miarę wyrównaną grę ostatecznie jednak przegrywając. Fatalnie zakończyła się nasza konfrontacja z FU, a liczyliśmy na zwycięstwo; niestety Ponczek miał problemy z pl i nie udalo się dogonic ich na dm3 a dm2 totalnie zawaliliśmy. Podobnie było z Quakeklanem na dm2 gdzie mielismy szanse wygrać, ale jak już mowilem wczesniej jeden blad i obraz gry uległ zmianie na naszą niekorzyść. Ogólnie ugrać mogliśmy o wiele wiecej, ale brak ogrania z czolówka sceny qw był widoczny. Dodatkowo odwieczny problem naszej sceny duzo gorsze pingi które mają znaczący wpływ…


qw.pl: Czego Wam potrzeba by dołączyć do najlepszych teamów w div 1?

DC-Pooll:Żeby grać na równi z klanami div1 potrzeba chyba z 2 lat(ciekawe czy na to czas pozwoli i czy nadal qw będzie żyć) Przede wszystkim prace z klanami z div1 a dopiero na końcu div0… Przydałoby się żeby scena w PL była większa co mogłoby wpłynąć na zwiększenie poziomu gry jak i rywalizację. Zasada prosta na dzień dzisiejszy: w PL skill nikomu nie podskoczy. Niezbędne są pingi które umożliwią nam w miarę równe szanse podczas gry choć i tak nigdy nie będziemy mieć w tym elemencie przewagi bo to przecież „POLSKA”... Ważne jest również indywidualna praca nad poprawa skilla oraz gra tp. Osiągnąć to tylko można przez systematyczną grę jak w każdej dziedzinie

qw.pl: Ocena sezonu w skali 1-6?

DC-Pooll: Sezon ogólnie oceniam za udany, oceniałbym go na 4+. Na ocenę nie ma wpływu zajęta lokata w grupie bo to już na starcie było wiadomo że uplasujemy się w okolicach 9-10 miejsca. Podjęliśmy walkę z klanami które były w naszym zasięgu za co jestem wdzięczny mojemu klanowi. Na plus ligi jest ze większość klanów była aktywna i rozegrała prawie wszystkie zaplanowane mecze. Jak zwykle kilka klanów zakończyło grę na zapisaniu się do ligi co dla mnie jest bezsensowne. Już czekam na kolejna odsłonę ligi EQL i mam nadzieje ze liczba grających graczy ulegnie zmianie na plus!!!

qw.pl: Kto wygra EQL? Czyja gra wywarła na Tobie największe wrażenie w obecnym EQL?

DC-Pooll: Kto wygra hmmm dobre pytanie. Ci co obserwują ligą widzą że w ostatniej części sezonu układ sil uległ zmianie za sprawa SR które dwukrotnie ograło TVS (w lidze jak i na Qhlanie!!!) Fusion jeszcze przed rozpoczęciem sezonu zapowiadało że będzie walczyło o czołowe 3 miejsca, jednak teraz trochę opadło z sił. Jak wiadomo, w dużej mierze ich siła zależy od postawy Nitrama. W czołówce zamieszać może jeszcze stare poczciwe SD które miało parę przebłysków. Ogólnie walka o 1 miejsce rozegra się właśnie miedzy tymi 4 zespołami. Jednak przychylam się do stwierdzenie ze znów na czele stanie TVS bo limit porażek na ten sezon chyba już wykorzystali:P Możliwe ze brak Xantoma w ostatnich meczach mógl mieć wpływ na porażkę z SR. Sprawa wyjaśni się już wkrotce. Do zobaczenia na qtv.

pozdro !!

qw.pl: Wielkie dzięki za wywiad i gl!!

 

 
Naszą witrynę przegląda teraz 38 gości 

Login

Partnerzy