Lans w Tp (kolorowe niki oraz skiny) PDF Drukuj Email
Wpisany przez Fluartity   
poniedziałek, 05 października 2009 12:10

Nadchodzi wiekopomna chwila w której klany zaczynają wyrózniać się nie tylko taktyką/umiejętnościami grania w "timie", lecz pomysłowością w upraszczaniu sobie rozgrywek teamplay, stosując różnorodne metody w których wyróżnia się gracza z pośród innych.

 

 

Jedną z takich metod jest kolorowy "nick" który można uzyskać stosując kombinację takich oto znaków:

  • {&CXXXy&CFFF}
  • XXX = to kolor opisany w 8 bitowej palecie, czyli możemy wykorzystać 256 kolorów ( można nawet powiedzieć że jest to konieczność użycia LUT palety ).
  • y = dowolny ciąg znaków np : Flu, oznaczający nick gracza, lecz skrócony do 3 znaków ( w tym przypadku ).
  • Kolorowy "nick" zawsze powinien rozpoczynać się {&C
  • Znaki końcowe powinny zawsze wyglądać tak &CFFF}, gdzie F oznacza liczbę 15.
  • Przykład: Niebieski {&c15fflu&cfff}, Żółty {&cFF0flu&cfff}, Czerwony {&cf00flu&cfff}, Zielony {&c1f0flu&cfff}, Czarny {&c000flu&cfff}, Biały {&cfffflu&cfff}
  • Jeżeli zdecydujesz się już na jakiś kolor teraz wystarczy tylko wypełnić nim miejsce w takich komendach jak "nick" i/lub "cl_fakename"

 

Kolejną z metod wyróżniania gracza, jest ustawienie dla każdego z osobna tzn: skinu. Aby skorzystać z tej opcji trzeba ustawić w swoim configu takie komendy jak:

  • skin "x", gdzie x = oznacza nazwę twojego skinu
  • baseskin "x", gdzie x = oznacza nazwę skinu dla pozostałych graczy
  • teamskin "x", gdzie x = oznacza puste pole, czyli " " a to dlatego iż gracze z danego teamu posiadają własne skiny
  • jeżeli ustawiamy to z pozycji "konsolowej" czyli w grze to koniecznie musimy przeładować skiny wpisując komende "skins"

 

 
Naszą witrynę przegląda teraz 7 gości 

Login

Partnerzy